2016/03/17

ZEA MAYS "Elektrizitatea"

ZEA MAYS "Elektrizitatea"
Elektrizitatea-Zea Mays

Belar artean, bakardadean bilusik dantzan
Oinak bustirik, lurraren erdian
belarrarekin jolasean
pentsamenduak joan egin zaizkit
egunarekin batera iluntasunak,
hartu egin nau,
negar malkoak gau ilun honen azken arnasketaren
azkenengo segunduetan nik ere oihukatu egingo dut
munduak ahazten banau,
lur honek askatzen banau
zerbait utzi beharko dut
behintzat euri tanten artean
ilargiak erakusten duen
aurpegiaren aurrean
eskatzen diet oihukatuz izar galduei
nire negar malkoek ernal desatela lurra
nire arimarekin, energia banaiz
badaezpada banoa,
hegaka ez bada ez noa
nire gorputzak ezkatzen dizkidan ate apurtuetara
badaezpada banoa,
hegaja ez bada ez noa,
hegaka ez bada ez noa
ispiluan ikusten dudan elektrizitate lur-jausira
energiak lur-jausira narama,
nie neu ere nergia banaiz
lurrean betirako idatzirik geldituko naiz,
elektrizitatea banaiz,
elektrizitatean banaiz
lurrean idatzirik geldituko naiz.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina