2016/02/17

ESNE BELTZA "Euskaraz bizi nahi dut"

ESNE BELTZA "Euskaraz bizi nahi dut"
Euskaraz bizi nahi dut-Esne Beltza

Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik
Etxean, kalean, lanean,lagun artean
mendira joatean eta ohean sartzean
Egin ginen bizitzaren jabe nortasuna eta izaera gorde gabe
Kaleetan bat egin genuen elkar maite genuela erakustearren
Oooooo, euskaraz bizi nahi
Ooooooo, (e)ta euskaraz bizi naiz. BIS
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik
Etxean, kalean, lanean, lagun artean
mendira joatean eta ohean sartzean
Egin ginen bizitzaren jabe nortasuna eta izaera gorde gabe
Kaleetan bat egin genuen elkar maite genuela erakustearren
Oooooo, euskaraz bizi nahi
Ooooooo, (e)ta euskaraz bizi naiz. BIS
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik BIS
Gau eta egun euskaraz bizi nahi dut
eta gauza bera egin dezakezu zuk
Euskaraz bizi nahi dut goizean goizik
ez da amets bat nire nahia da baizik
Etxean, kalean, lanean, lagun artean
mendira joatean eta ohean sartzean

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina